Zakres usług

W zakres proponowanego wsparcia wchodzą takie czynności jak:

 

  • audyt istniejącej Infrastruktury IT
  • optymalizacja wykorzystania sprzętu informatycznego,
  • administrowanie Serwerami Windows i Linux,
  • administracja siecią (routery, switche, punkty dostępowe - WiFi),
  • stały zdalny monitoring Serwerów i kluczowych elementów IT,
  • operacje związane z bezpieczeństwem,
  • operacje związane z archiwizacja danych,
  • operacje związane z ochroną antywirusową,
  • wsparcie przy wdrażaniu systemów firm trzecich (CRM, ERP),
  • możliwość reprezentowania klienta w rozmowach z dostawcami i gwarantami sprzętu informatycznego,
  • sygnalizowanie niezbędnego rozwoju Infrastruktury towarzyszącego rozwojowi firmy i potrzeby wsparcia podstawowych procesów biznesowych
  • istnieje również możliwość obsługi: drukarek, komputerów, notebooków oraz pozostałych urządzeń IT

 

Usługi informatyczne realizowane są przez administratorów JTS zarówno w siedzibie klienta jak i zdalnie z wykorzystaniem bezpiecznych połączeń VPN.

Na skróty

Formularz kontaktowy






JTSBW